ARTA PRIN MINE

MARIA DIANA POPESCU mariadius scriu

Sunday 22 January 2017

fuga


aleargă până
te prinde soarele de gene
și arde
portretul meu
de pe retina ta.

aleargă până
se încâlcesc sub tine
firele de iarbă
și-ți vindecă tălpile
rănite prin mărăcinii mei.

aleargă până
ți se umflă vântul
în cartilaje
și uită de
reumatismul atingerilor mele.

aleargă până
te gâdilă ploaia în tălpi
și spală
amintirea nisipului scurs
din clepsidra noastră spartă .

aleargă
și nu te opri
și nu mă trage după tine
mi-am julit deja călcâiele
prin amintiri uitate.

aleargă.
aleargă.
aleargă...
și, te rog, totuși...
aleargă-mă!

0 comments:

Post a Comment

MARIA POPESCU
-
TM, RO

SCRIE-MI UN MESAJ

©copyright Maria Diana Popescu, 2016. Powered by Blogger.

TM, RO

.

MARIA DIANA POPESCU

Ființa mea e și culoare, și muzeu. Dă foc aripilor.

ULTIMELE POSTĂRI